YAYINLAR

Alışveriş Cini ile Nili Silver Yaza Merhaba Partisi




4 Temmuz 2012
Sıradan bir günde blogger arkadaşım Mervem'den  gelen bi mesajla ve dünya tatlısı AlışverişCini sayesinde kendimi'' Nilisilver Yaza Merhaba''partisinin açılışında buldum ve dünyanın en içten,samimi insanlarıyla tanıştım.Muhteşem manzarasıyla,şarap ve leziz ikramlarıyla bizi terasında ağarladı Nilisilverin yaratıcı Elif Barut. Asıl mesleği mimar olup uzun dönem mimarlıktan sonra Atölye örümcekte gümüş takı üretimi öğrendi ve kendi markasını yaratmaya karar verdi.Bir sene boyunca Stefanel 'e takılar tasarladı ve yurt dışında başka markalarla iş biriliği yapmaya devam ediyor.En hoşuma gidense Elif Barut'un değişik bir satış stratejisi var mağaza açmak yerine evlerde parti düzenleyip insanlarla gülüp,eğlenerek, sohbet ederek onların fikirlerini alarak satış yapmayı tercih ediyor. Bu da Elif Barut'un kendisini tam anlamıyla yansıtan bir yöntem tüm içtenliği ile herkese güven veriyor  ve samimiyetini gösteriyor.

İşte o harika takılar!


Elif hanımın leziz ikramları

                                                          Partide tanıştığım güzel insanlar

İrem,AlışverişCini,Merve



AlışverişCini,Merve,Elif Barut(Nilisilver),

Göksu,pembesandık,Gizem

Elif Barut gelen misafirlerine Nili hediyeleri verdi.Hediyeler arasından bu şık küpeyi seçtim. Çok keyifli parti için  Elif Hanıma ve tatlı Cine çok teşekkürler...












3 yorum:

  1. Kuzuuummm şahane zaman geçirmiştik gerçekten. Öptümmm :*

    Merve

    YanıtlaSil
  2. Hepinize hayran kaldım valla... bişey bahane edip tekrar toplamam lazım tümünüzü..ellerine sağlık, ne gzüel resimler öyle...

    YanıtlaSil
  3. Sanki yıllardır tanıyorum gibiydiniz, her şey için teşekkür ederim! Ben sizi çoook sevdim:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
.

KATEGORİ

2012 saç (1) at kuyruğu (1) ayakkabı (2) burçlar (1) çizgiler (1) dekorasyon (1) dkny (1) elbise (1) fashion (4) kedi (1) köpek (1) mango (1) mor (1) Prada (1) renk (1) retro (1) saç (2) sırtdekoltesi (1) style (4) şeffaf (1) tasarım ürünler (2) TOMS (1) transparan (1) trend (1) turuncu (1) yargıcı (1)

SOSYAL MEDYA

İZLEYİCİLER

Copyright © 2010 • PEMBE SANDIK • All rights reserved