YAYINLAR

Yazin Gozdesi Korse Bluzlar




9 Temmuz 2012

Oldum olası korse bluz ve korse gece elbiselerini çok beğenmişimdir.Bu sezon sevdiğim markalarda çok sık rastlıyorum henüz alamadım ama aklımda bir çok model var.Ne yazık ki bu korse bluzları giymek dengeli bir vücut ölçülerine sahip olmayı gerektiriyor.Bu durum dışında dar kesimlerden uzak durmanız gerekir.Çünkü bu büstiyerlerin özelliği eğlence ve hafifçe karnınızı göstermek üzerine kurulu.Çiçekli,renkli,sade seçenekleri bulunmaktadır.Çok çıplak bir görüntü vermemek için yüksek bel etek ve pantolonlarla kombin yapabilirsiniz yada blazer ceketle tamamlayabilirsiniz.

Nerelerde bulabilirsiniz?

 H&M ,Koton ,Miss Selfride ,Topshop ,D&G ,V2K

Dolce&Gabbana ilkbahar/yaz 2012
Dolce&Gabbane ilk bahar/yaz 2012






 Minyon bayanlar için en uygun modeller:


H&M
H&M

4 yorum:

  1. H&M in en alttaki modeline bayıldımmmm

    *Merve*

    YanıtlaSil
  2. Oldum olası korse
    bluz ve korse gece elbiselerini çok beğenmişimdir.Bu sezon sevdiğim markalarda çok sık rastlıyorum henüz alamadım ama aklımda bir çok model var.Ne yazık ki bu korse bluzları giymek dengeli bir vücut ölçülerine sahip olmayı gerektiriyor

    YanıtlaSil
  3. Kötü kredi notumla evimi satın almak üzereyken endişeliydim. Bankamdan aldığım kredi reddedildi ve alamadım. Bir arkadaşıma açıkladım, sonra beni tüm zamanların en büyük adamı (Bay Benjamin Lee) ile tanıştırdı. Sorunumu ona mailine bir mesaj göndererek anlattım ve 3 iş günü içinde her şeyi çözmeme yardımcı oldu. İşimi büyütmek için de kullandığım evim için bana 3.000.000,00 Euro kredi verdi. Tanrı onu korusun! Bir grup yatırımcı ile çalışan Bay Benjamin Lee'den hızlı bir kredi için başvurabilirsiniz .. O, internetin her yerinde herkesin bahsettiği sihirbazdır ... 247officedept@gmail.com adresinden Mail yoluyla ona ulaşın.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
.

KATEGORİ

2012 saç (1) at kuyruğu (1) ayakkabı (2) burçlar (1) çizgiler (1) dekorasyon (1) dkny (1) elbise (1) fashion (4) kedi (1) köpek (1) mango (1) mor (1) Prada (1) renk (1) retro (1) saç (2) sırtdekoltesi (1) style (4) şeffaf (1) tasarım ürünler (2) TOMS (1) transparan (1) trend (1) turuncu (1) yargıcı (1)

SOSYAL MEDYA

İZLEYİCİLER

Copyright © 2010 • PEMBE SANDIK • All rights reserved